Sari Aapola : Tunnustettu asiantuntijuus : Thought leadership myynnin ja markkinoinnin perustana
Alkaen 10,00 €
Varastossa
Vain %1 jäljellä
SKU
P-TUNN-6AEE86

Tunnustettu asiantuntijuus avaa, miten yritykset voivat rakentaa vahvaa thought leadership -asemaa myynnin ja markkinoinnin tueksi. Kirja yhdistää strategisen suunnittelun, markkinoinnin sekä johtajuuden näkökulmat käytännön esimerkkien avulla.
Kenelle: Johtajille, hallituksen jäsenille sekä myynnin ja markkinoinnin ammattilaisille.
Tämä kirja kertoo, miten yrityksesi voi nousta omalla alallaan arvostetun ajatustjohtajan - thought leaderin - asemaan.
TUNNUSTETTU ASIANTUNTIJUUS – Thought Leadership myynnin ja markkinoinnin perustana
Thought Leadership on konsepti, josta puhutaan yhä enemmän osana strategista markkinointia ja sisällöntuotantoa. Käännöksiä on useita - ajatustjohtajuus, suunnannäyttäjyys, asiantuntijuus - mutta vakiintunutta termiä ei suomen kieleen ole vielä noussut. Tulkinta on kuitenkin käännöstä tärkeämpi. Tässä kirjassa aihetta avataan paitsi markkinoinnin, myös strategian ja johtamisen kannalta. Aihe on erityisen kiinnostava kasvuyrityksille, koska pienikin voi olla ajatustjohtaja.
Kirja on kirjoitettu kaikille, jotka haluavat hyödyntää asiantuntijuutta ja erityisosaamista omassa myynnissään ja markkinoinnissaan. Se on tehty yritysten johdolle ja hallitusten jäsenille sekä myynnin ja markkinoinnin ammattilaisille. Aihetta käsitellään analyyttisesti ja lukuisiin käytännön esimerkein. Mukana on case-tarinat kahdesta ajatustjohtajayrityksestä, MySQL:stä ja Baswaresta.
Kirjan kirjoittajalla, Sari Aapollalla, on yli kahdenkymmenen vuoden kokemus kansainvälisestä liiketoiminnasta, erityisesti markkinoinnin ja tuote- ja asiakashallinnan johtamisesta sekä liiketoiminnan kehittämisestä. Hän on toiminut useiden business-to-business-yritysten markkinointijohtajana ja itsenäisenä yrittäjänä.
TUNNUSTETTU ASIANTUNTIJUUS – Thought Leadership myynnin ja markkinoinnin perustana
Thought Leadership on konsepti, josta puhutaan yhä enemmän osana strategista markkinointia ja sisällöntuotantoa. Käännöksiä on useita - ajatustjohtajuus, suunnannäyttäjyys, asiantuntijuus - mutta vakiintunutta termiä ei suomen kieleen ole vielä noussut. Tulkinta on kuitenkin käännöstä tärkeämpi. Tässä kirjassa aihetta avataan paitsi markkinoinnin, myös strategian ja johtamisen kannalta. Aihe on erityisen kiinnostava kasvuyrityksille, koska pienikin voi olla ajatustjohtaja.
Kirja on kirjoitettu kaikille, jotka haluavat hyödyntää asiantuntijuutta ja erityisosaamista omassa myynnissään ja markkinoinnissaan. Se on tehty yritysten johdolle ja hallitusten jäsenille sekä myynnin ja markkinoinnin ammattilaisille. Aihetta käsitellään analyyttisesti ja lukuisiin käytännön esimerkein. Mukana on case-tarinat kahdesta ajatustjohtajayrityksestä, MySQL:stä ja Baswaresta.
Kirjan kirjoittajalla, Sari Aapollalla, on yli kahdenkymmenen vuoden kokemus kansainvälisestä liiketoiminnasta, erityisesti markkinoinnin ja tuote- ja asiakashallinnan johtamisesta sekä liiketoiminnan kehittämisestä. Hän on toiminut useiden business-to-business-yritysten markkinointijohtajana ja itsenäisenä yrittäjänä.
* Kuvausteksti saattaa koskea teoksen toista versiota. Kuvauksessa mainitut yksityiskohdat, kuten mahdolliset oheistuotteet, eivät välttämättä ole osa valitsemaasi teosta. Valitsemasi teoksen tarkat tiedot löytyvät alla olevasta ominaisuusluettelosta.
| Tuoteryhmä | |
|---|---|
| Tekijä | Sari Aapola |
| Teoksen nimi | Tunnustettu asiantuntijuus : Thought leadership myynnin ja markkinoinnin perustana |
| SKU | P-TUNN-6AEE86 |
| Avainsanat | markkinointi, menestyminen, yritykset, johtaminen, johtajuus, yrityskulttuuri, liiketoiminta, myynti, myynninedistäminen, yritysstrategiat, sosiaalinen media, markkinointiviestintä, organisaatiot, asiakkuudenhallinta, osaaminen, strateginen suunnittelu, asiantuntijuus, asiantuntijaorganisaatiot, sidosryhmät, sisältötuotanto |
