Satu Lindroos : Kirkas brandi : miten suomalainen tuote erottuu, lisää arvoaan ja perustelee hintansa
Suomessa tuotetaan paljon erinomaisia, kansainväliset vaatimukset täyttäviä tuotteita. Siksi ne ansaitsevat myös parhaat mahdollisuudet kansainvälisillä markkinoilla. Mutta saavatko tuotteemme riittävän hyvän markkinoinnillisen tuen onnistumiseen? Erottuuko tuote tarjonnan keskellä? Välittyykö laatu? Ymmärtävätkö asiakkaat tuotteen arvon omalta kannaltaan? Onko kokemus tuotteesta houkutteleva ja palkitseva?
Kirkas brandi esittää, miten suomalainen yritys voi tiivistää tuotteensa merkityksen brandiksi, joka kantaa 2000-luvun globaalissa kilpailussa. Brandia jalostettaessa tuotteen arvo kasvaa. Tämä kirja näyttää konkreettisesti, kuinka brandi kirkastetaan kansainvälisille markkinoille: valtavat resurssit eivät ole edellytys, mutta hyvä perusidea on. Kaikki menestyvät brandit parantavat asiakkaidensa elämää jollakin tavalla. Suomalaiset ja ulkomaalaiset esimerkit näytetään kirjassa rinnatusten, sillä niinhän ne ovat todellisuudessakin. Kansainvälisyys ei ole enää valinta. Kirja esittää monia esimerkkejä siitä, miten pienetkin yritykset ovat löytäneet tuotteidensa ja ihmisten odotusten välille vahvan yhteyden. Kirkas brandi kertoo, miten pienestä ja kalliista voi tulla vahva ja tavoiteltu.
* Kuvausteksti saattaa koskea teoksen toista versiota. Kuvauksessa mainitut yksityiskohdat, kuten mahdolliset oheistuotteet, eivät välttämättä ole osa valitsemaasi teosta. Valitsemasi teoksen tarkat tiedot löytyvät alla olevasta ominaisuusluettelosta.
Tuoteryhmä | |
---|---|
Tekijä | Satu Lindroos |
Muut tekijät | Katja Lindroos & Göte Nyman |
Teoksen nimi | Kirkas brandi : miten suomalainen tuote erottuu, lisää arvoaan ja perustelee hintansa |
Avainsanat | suomalaisuus, markkinointi, mielikuvat, tavaramerkit, tuotteet, brändit, föreställningar (uppfattningar), finskhet, marknadsföring, kansainväliset markkinat, produkter, världsmarknaden, Brands, varumärken |