Sergio Zyman : The End of Marketing as We Know it
Alkaen 5,00 €
Varastossa
Vain %1 jäljellä
SKU
P-THE--93EB7A

Sergio Zyman, Coca-Colan entinen markkinointijohtaja, paljastaa markkinoinnin suurimmat opit ja virheet teoksessaan, jossa tunnettu New Coke -lansseeraus toimii oppikirjaesimerkkinä brändin ja kuluttajien tunnesiteestä.
Sergio Zyman - aka Aya-cola has stepped down from being Chief Marketing Officer for Coca Cola. At the end of the 1980s he had the dubious distinction of launching New Coke - one of the best documented and most spectacular marketing failures of all time. But just 79 days later the return of Classic Coke produced the biggest one-year rise ever in the brand's sales. Zyman learnt - and taught others - important lessons about the emotional bond of consumers to the product. The late Coke CEO, Robert Goizueta said If I could have a New Coke situation every day I would. Absolutely.
* Kuvausteksti saattaa koskea teoksen toista versiota. Kuvauksessa mainitut yksityiskohdat, kuten mahdolliset oheistuotteet, eivät välttämättä ole osa valitsemaasi teosta. Valitsemasi teoksen tarkat tiedot löytyvät alla olevasta ominaisuusluettelosta.
| Tuoteryhmä | |
|---|---|
| Tekijä | Sergio Zyman |
| Teoksen nimi | The End of Marketing as We Know it |
| SKU | P-THE--93EB7A |
