Sini Korpinen & Sara Lindström : Mainekriisi

Mainekriisien hallinta vaatii nopeaa reagointia ja rehellistä viestintää, sillä organisaatiot kohtaavat usein odotusten ja todellisuuden ristiriidan. Kirja tarjoaa konkreettisia ohjeita kriisiviestinnän onnistumiseen.
Kenelle: Johtajille, viestintäasiantuntijoille ja yritysmaailman toimijoille, jotka haluavat kehittää kriisiviestintätaitojaan.
Kriisiviestintä on yksinkertaista: pyydä anteeksi, kerro, mitä tilanteelle on tehty ja miten vastaava vältetään jatkossa. Jos se kerran on näin uskomattoman yksinkertaista, niin miksi siinä kuitenkin epäonnistutaan niin usein? Tämä kirja kertoo, miksi, ja antaa ohjeet, joilla ei mene pieleen.
Mainekriisit syntyvät lähtökohtaisesti asioista, joihin organisaatio tai sen työntekijät ovat voineet itse vaikuttaa. Jokaisen mainekriisin taustalla on ydinongelma - ristiriita, joka syntyy organisaation ja sen sidosryhmien odotusten välille. Kriisiviestinnän onnistumisen ratkaisee oikeastaan vain se, miten nopeasti ydinongelma pystytään tunnistamaan ja miten rehellisesti siihen vastataan.
* Kuvausteksti saattaa koskea teoksen toista versiota. Kuvauksessa mainitut yksityiskohdat, kuten mahdolliset oheistuotteet, eivät välttämättä ole osa valitsemaasi teosta. Valitsemasi teoksen tarkat tiedot löytyvät alla olevasta ominaisuusluettelosta.
Tuoteryhmä | |
---|---|
Tekijä | Sini Korpinen & Sara Lindström |
Teoksen nimi | Mainekriisi |