Solveig Nordman-Sjöberg : Hyvään asiakaspalveluun tiimityöllä

6,00 €
Varastossa
Vain %1 jäljellä
SKU
P-HYVA-92E15F
Katso kaikki vaihtoehdot
Tämä tiivistelmä on luotu tekoälyn avulla. Tämä ominaisuus on vielä kehitysvaiheessa, mutta se pyrkii tarjoamaan tiivistettyä ja helposti ymmärrettävää tietoa tuotteista.
Fiki-maskotti

Solveig Nordman-Sjöbergin teos tarkastelee tiimityön merkitystä ja hyötyjä asiakaspalvelussa sekä auttaa kehittämään yhteistyötä muuttuvissa toimintaympäristöissä.

Kenelle: Palvelualojen opiskelijoille ja ammattilaisille, jotka haluavat kehittää ihmissuhdetaitojaan ja asiakaspalveluaan.

☎ 040 541 9287 (arkisin klo 8-15)
Copyright © Finlandia Kirja