Stan Rapp & Thomas L. Collins : Beyond MaxiMarketing - the new power of caring and daring
4,50 €
Varastossa
Vain %1 jäljellä
SKU
P-BEYO-394C32

Stan Rappin ja Thomas L. Collinsin teos esittelee, miten menestyneet yritykset kuten Nestlé, Lego ja Dell Computers vievät markkinoinnin uudelle tasolle yhdistämällä välittämisen ja rohkeuden voimat käytännön tekoihin.
The authors of Maximarketing and The Great Marketing Turnaround take readers to the next step with a breakthrough book that shows how compan ies like Nestle, Lego, and Dell Computers are learning how to translate success into practical action, going beyond "Maximarketing" to the new power of caring and daring. Illustrations.
* Kuvausteksti saattaa koskea teoksen toista versiota. Kuvauksessa mainitut yksityiskohdat, kuten mahdolliset oheistuotteet, eivät välttämättä ole osa valitsemaasi teosta. Valitsemasi teoksen tarkat tiedot löytyvät alla olevasta ominaisuusluettelosta.
| Tuoteryhmä | |
|---|---|
| Tekijä | Stan Rapp & Thomas L. Collins |
| Teoksen nimi | Beyond MaxiMarketing - the new power of caring and daring |
| SKU | P-BEYO-394C32 |
