Stan Rapp & Thomas L. Collins : Beyond MaxiMarketing - the new power of caring and daring

4,50 €
Varastossa
Vain %1 jäljellä
SKU
P-BEYO-394C32
Katso kaikki vaihtoehdot
Tämä tiivistelmä on luotu tekoälyn avulla. Tämä ominaisuus on vielä kehitysvaiheessa, mutta se pyrkii tarjoamaan tiivistettyä ja helposti ymmärrettävää tietoa tuotteista.
Fiki-maskotti

Stan Rappin ja Thomas L. Collinsin teos esittelee, miten menestyneet yritykset kuten Nestlé, Lego ja Dell Computers vievät markkinoinnin uudelle tasolle yhdistämällä välittämisen ja rohkeuden voimat käytännön tekoihin.

The authors of Maximarketing and The Great Marketing Turnaround take readers to the next step with a breakthrough book that shows how compan ies like Nestle, Lego, and Dell Computers are learning how to translate success into practical action, going beyond "Maximarketing" to the new power of caring and daring. Illustrations.

* Kuvausteksti saattaa koskea teoksen toista versiota. Kuvauksessa mainitut yksityiskohdat, kuten mahdolliset oheistuotteet, eivät välttämättä ole osa valitsemaasi teosta. Valitsemasi teoksen tarkat tiedot löytyvät alla olevasta ominaisuusluettelosta.

Lisätietoja
Tuoteryhmä
TekijäStan Rapp & Thomas L. Collins
Teoksen nimiBeyond MaxiMarketing - the new power of caring and daring
SKUP-BEYO-394C32
☎ 040 541 9287 (arkisin klo 8-15)
Copyright © Finlandia Kirja