Sterling E. Soderlind : Miten amerikkalaiset markkinoivat

4,00 €
Varastossa
Vain %1 jäljellä
SKU
P-MITE-B0B6D0
Katso kaikki vaihtoehdot
Tämä tiivistelmä on luotu tekoälyn avulla. Tämä ominaisuus on vielä kehitysvaiheessa, mutta se pyrkii tarjoamaan tiivistettyä ja helposti ymmärrettävää tietoa tuotteista.
Fiki-maskotti

Amerikkalainen markkinointitekniikka on kokenut mullistuksen: tuotteiden sijaan myydään ratkaisuja asiakkaiden tarpeisiin. Sterling E. Soderlindin teos kokoaa Wall Street Journalin artikkeleita ja haastatteluja, tarjoten oivaltavia esimerkkejä markkinoinnin arjesta ja käytännöistä.

»Kätevassa koossa halvalla hinnalla ajankohtaista tietoa ja persoonallisia mielipiteitä» (Suomen Kuvalehti)

Amerikkalaisessa markkinointitekniikassa on tapahtunut vallankumouksellinen kehitys. Tavoitteena ei ole tuotteen tyrkyttäminen, vaan tuottajan on luotava ja keksittävä asiakkaan tarve ja tyydytettävä se – »myytävä ratkaisuja pulmiin». Arvovaltaisen Wall Street Journalin julkaisemista artikkeleista ja haastatteluista koottu kirja kertoo kolmestatoista amerikkalaisesta tuotteita ja palveluksia myyvästä liikkeestä, valaisee niiden markkinointiongelmia ja myyntitekniikan muotoja. Esimerkit osoittavat, miten nokkelasti käytännön kysymykset monesti voidaan ratkaista ja miten tarpeellista on tarkistaa vanhat myyntitavat ja -tottumukset.

* Kuvausteksti saattaa koskea teoksen toista versiota. Kuvauksessa mainitut yksityiskohdat, kuten mahdolliset oheistuotteet, eivät välttämättä ole osa valitsemaasi teosta. Valitsemasi teoksen tarkat tiedot löytyvät alla olevasta ominaisuusluettelosta.

Lisätietoja
Tuoteryhmä
TekijäSterling E. Soderlind
Teoksen nimiMiten amerikkalaiset markkinoivat
SKUP-MITE-B0B6D0
☎ 040 541 9287 (arkisin klo 8-15)
Copyright © Finlandia Kirja