Sterling E. Soderlind : Miten amerikkalaiset markkinoivat : Wall Street Journalin toimittajien artikkeleita kolmentoista menestyvän liikkeen markkinointitekniikasta
Alkaen 4,00 €
Varastossa
Vain %1 jäljellä
SKU
P-MITE-BFD12D

Miten amerikkalaiset markkinoivat -teos esittelee Wall Street Journalin toimittajien laatimien artikkelien kautta, millaiset markkinointitekniikat vievät menestykseen amerikkalaisissa yrityksissä. Kirja tarjoaa käytännön esimerkkejä markkinoinnin murroksesta ja myynnin uusista ratkaisuista.
WSOY TASKU TIETO
"Kätevässä koossa halvalla hinnalla ajankohtaista tietoa ja persoonallisia mielipiteitä" (Suomen Kuvalehti)
Amerikkalaisessa markkinointitekniikassa on tapahtunut vallankumouksellinen kehitys. Tavoitteena ei ole tuotteen tyrkyttäminen, vaan tuottajan on luotava ja keksittävä asiakkaan tarve ja tyydytettävä se – myytävä ratkaisuja pulmiin. Arvovaltaisen Wall Street Journalin julkaisemista artikkeleista ja haastatteluista koottu kirja kertoo kolmestatoista amerikkalaisesta tuotteita ja palveluksia myyvästä liikkeestä, valaisee niiden markkinoinnin ongelmia ja myyntitekniikan muutoksia. Esimerkit osoittavat, miten nokkelasti käytännön kysymykset monesti voidaan ratkaista ja miten tarpeellista on tarkistaa vanhat myyntitavat ja -tottumukset.
"Kätevässä koossa halvalla hinnalla ajankohtaista tietoa ja persoonallisia mielipiteitä" (Suomen Kuvalehti)
Amerikkalaisessa markkinointitekniikassa on tapahtunut vallankumouksellinen kehitys. Tavoitteena ei ole tuotteen tyrkyttäminen, vaan tuottajan on luotava ja keksittävä asiakkaan tarve ja tyydytettävä se – myytävä ratkaisuja pulmiin. Arvovaltaisen Wall Street Journalin julkaisemista artikkeleista ja haastatteluista koottu kirja kertoo kolmestatoista amerikkalaisesta tuotteita ja palveluksia myyvästä liikkeestä, valaisee niiden markkinoinnin ongelmia ja myyntitekniikan muutoksia. Esimerkit osoittavat, miten nokkelasti käytännön kysymykset monesti voidaan ratkaista ja miten tarpeellista on tarkistaa vanhat myyntitavat ja -tottumukset.
* Kuvausteksti saattaa koskea teoksen toista versiota. Kuvauksessa mainitut yksityiskohdat, kuten mahdolliset oheistuotteet, eivät välttämättä ole osa valitsemaasi teosta. Valitsemasi teoksen tarkat tiedot löytyvät alla olevasta ominaisuusluettelosta.
| Tuoteryhmä | |
|---|---|
| Tekijä | Sterling E. Soderlind |
| Muut tekijät | Antti Nuuttila |
| Teoksen nimi | Miten amerikkalaiset markkinoivat : Wall Street Journalin toimittajien artikkeleita kolmentoista menestyvän liikkeen markkinointitekniikasta |
| Alkuteos | How they sell |
| SKU | P-MITE-BFD12D |
