Svend Hollensen : Global Marketing - A Decision-oriented Approach

4,00 €
Varastossa
Vain %1 jäljellä
SKU
P-GLOB-B79003
Katso kaikki vaihtoehdot

Drawing on an incomparable breadth of international examples, Svend Hollensen not only demonstrates how global marketing works, but also how it relates to real decisions around the world. Extensive coverage of hot topics such as blue ocean strategy; celebrity branding; brand piracy; and viral marketing. Brand new case studies focus on globally recognised brands and companies operating in a number of countries, including IKEA, Philips, Nokia, Guinness and Cereal Partners Worldwide. All new video cases accompany every chapter and are available at www.pearsoned.co.uk/hollensen, featuring such firms as Nike, Starbucks, BMW, Ford and McDonalds.

* Kuvausteksti saattaa koskea teoksen toista versiota. Kuvauksessa mainitut yksityiskohdat, kuten mahdolliset oheistuotteet, eivät välttämättä ole osa valitsemaasi teosta. Valitsemasi teoksen tarkat tiedot löytyvät alla olevasta ominaisuusluettelosta.

Lisätietoja
Tuoteryhmä
TekijäSvend Hollensen
Teoksen nimiGlobal Marketing - A Decision-oriented Approach
☎ 040 541 9287 (arkisin klo 8-15)
Copyright © Finlandia Kirja