Teemu Koho : Lapset ja markkinointi : ohjeita vastuulliseen markkinointiviestintään
15,00 €
Varastossa
Vain %1 jäljellä
SKU
P-LAPS-A69FB8

Lapset ja markkinointi tarjoaa selkeät ohjeet vastuullisen markkinointiviestinnän suunnitteluun lapsille ja nuorille digiajan muuttuvassa mediaympäristössä. Kirja yhdistää ajankohtaiset säädökset, viranomaisten ohjeistukset ja käytännön työkalut markkinoijille.
Lapsiin ja nuoriin kohdistuva mainonta ja markkinointi on tarkkaan säänneltyä. Rajanveto asiallisen ja kyseenalaisen markkinoinnin välillä on usein vaikeaa.
Käytettävissä on lukuisia viranomaisten ohjeistuksia ja tulkintoja toimenpiteiden soveltuvuudesta. Internet, mobiilisovellukset ja pelit ovat tuoneet perinteisten mainoskanavien rinnalle omat erityispiirteensä.
Mainostajien Liitto julkaisee maaliskuussa 2012 lapsiin kohdistuvan markkinoinnin oppaan, jonka tavoitteena on helpottaa markkinointitoimenpiteiden suunnittelua. Muistilistat ja caset tekevät oppaasta käytännöllisen työvälineen niin markkinoijille kuin markkinointiviestinnän suunnittelijoillekin.
Käytettävissä on lukuisia viranomaisten ohjeistuksia ja tulkintoja toimenpiteiden soveltuvuudesta. Internet, mobiilisovellukset ja pelit ovat tuoneet perinteisten mainoskanavien rinnalle omat erityispiirteensä.
Mainostajien Liitto julkaisee maaliskuussa 2012 lapsiin kohdistuvan markkinoinnin oppaan, jonka tavoitteena on helpottaa markkinointitoimenpiteiden suunnittelua. Muistilistat ja caset tekevät oppaasta käytännöllisen työvälineen niin markkinoijille kuin markkinointiviestinnän suunnittelijoillekin.
* Kuvausteksti saattaa koskea teoksen toista versiota. Kuvauksessa mainitut yksityiskohdat, kuten mahdolliset oheistuotteet, eivät välttämättä ole osa valitsemaasi teosta. Valitsemasi teoksen tarkat tiedot löytyvät alla olevasta ominaisuusluettelosta.
| Tuoteryhmä | |
|---|---|
| Tekijä | Teemu Koho |
| Teoksen nimi | Lapset ja markkinointi : ohjeita vastuulliseen markkinointiviestintään |
| SKU | P-LAPS-A69FB8 |
| Avainsanat | kuluttajakäyttäytyminen, markkinointi, mainonta, lainsäädäntö, etiikka, vastuu, sosiaalinen media, joukkoviestimet, markkinointiviestintä, media, kuluttajaoikeus, lapset (ikäryhmät) |
