Terhi Koipijärvi & Sari Kuvaja : Yritysvastuu 2.0
    Alkaen  48,00 €     
Varastossa
  Vain %1 jäljellä
    SKU  
P-YRIT-D36857

Yritysvastuu 2.0 : Johtamisen uusi normaali pureutuu yritysvastuun kehitykseen ja tarjoaa konkreettisia ratkaisuja vastuullisen johtamisen haasteisiin. Kirjassa tarkastellaan yritysten yhteiskunnallista roolia sekä sidosryhmien kasvavaa merkitystä liiketoiminnan menestykselle.
Kenelle: Kirja sopii yritysvastuun johtotehtävissä toimiville, toimitusjohtajille, viestintä- ja brändijohtajille, lakijohtajille, hallitusammattilaisille sekä alan opiskelijoille ja yritysvastuusta kiinnostuneille.
Yritysvastuu 2.0 - Johtamisen uusi normaali on kirja yritysten strategisesta vastuullisuudesta ja yhteiskunnallisesta roolista, yritysvastuun johtamisesta, vastuullisesta brändistä sekä sidosryhmien merkityksestä vastuullisen yritystoiminnan kehittämisessä. Kirja kattaa yritysvastuun teemat ja parhaat käytännöt vaatimustenmukaisuudesta vastuulliseen hankintaan.
Yritysten rooli yhteiskunnassa on muuttumassa. Taloudellinen tulos on liian kapea mittari yrityksen menestyksen mittaamiselle: yrityksiä arvioidaan myös niiden yhteiskunnalle ja sidosryhmille tuottamien myönteisten ja kielteisten vaikutusten perusteella.
Yritysvastuu 2.0 - Johtamisen uusi normaali taustoittaa yritysvastuun kehityskaaria kahden asiantuntijan näkemyksien, kokemuksien ja tulkintojen kautta. Kirja tarjoaa käytännönläheisiä neuvoja yritysvastuun johtamiseen ja vastuullisuustyön organisointiin.
Alun perin syksyllä 2017 ilmestyneen kirjan 2. painos on päivitetty kauttaaltaan. Teos huomioi viime vuosien aikana esille tulleet asiat ja ilmiöt, kuten yritysten ilmastoheräämisen, sijoittajien entistä aktiivisemman roolin yritysvastuun kirittäjinä, vastuullisen brändin luomisen sekä yritysaktivismin.
Kirjasta saa käytännönläheisiä neuvoja vastuullisuuden johtamiseen ja vastuullisuustyön organisointiin. Se avaa yritysten roolia ilmastokriisin vastaisessa työssä ja ihmisoikeuksien kunnioittamisessa sekä toimii hyvänä käsikirjana, kun valmistaudutaan sidosryhmien kanssa käytävään vuoropuheluun, oli kyse sitten kansalaisjärjestöistä tai paikallisyhteisöistä.
Kirja on tarkoitettu erityisesti yritysvastuun johtotehtävissä toimiville, mutta myös toimitusjohtajille, viestintä- ja brändijohtajille, lakijohtajille sekä hallitusammattilaisille. Kirjassa on paljon hyödyllistä tietoa yritysvastuusta ja siihen liittyvistä asioista kiinnostuneille. Teos sopii myös alan opiskelijoille. Lisäksi kirjassa on vinkkejä pk-yritysten tarpeisiin.
Yritysten rooli yhteiskunnassa on muuttumassa. Taloudellinen tulos on liian kapea mittari yrityksen menestyksen mittaamiselle: yrityksiä arvioidaan myös niiden yhteiskunnalle ja sidosryhmille tuottamien myönteisten ja kielteisten vaikutusten perusteella.
Yritysvastuu 2.0 - Johtamisen uusi normaali taustoittaa yritysvastuun kehityskaaria kahden asiantuntijan näkemyksien, kokemuksien ja tulkintojen kautta. Kirja tarjoaa käytännönläheisiä neuvoja yritysvastuun johtamiseen ja vastuullisuustyön organisointiin.
Alun perin syksyllä 2017 ilmestyneen kirjan 2. painos on päivitetty kauttaaltaan. Teos huomioi viime vuosien aikana esille tulleet asiat ja ilmiöt, kuten yritysten ilmastoheräämisen, sijoittajien entistä aktiivisemman roolin yritysvastuun kirittäjinä, vastuullisen brändin luomisen sekä yritysaktivismin.
Kirjasta saa käytännönläheisiä neuvoja vastuullisuuden johtamiseen ja vastuullisuustyön organisointiin. Se avaa yritysten roolia ilmastokriisin vastaisessa työssä ja ihmisoikeuksien kunnioittamisessa sekä toimii hyvänä käsikirjana, kun valmistaudutaan sidosryhmien kanssa käytävään vuoropuheluun, oli kyse sitten kansalaisjärjestöistä tai paikallisyhteisöistä.
Kirja on tarkoitettu erityisesti yritysvastuun johtotehtävissä toimiville, mutta myös toimitusjohtajille, viestintä- ja brändijohtajille, lakijohtajille sekä hallitusammattilaisille. Kirjassa on paljon hyödyllistä tietoa yritysvastuusta ja siihen liittyvistä asioista kiinnostuneille. Teos sopii myös alan opiskelijoille. Lisäksi kirjassa on vinkkejä pk-yritysten tarpeisiin.
* Kuvausteksti saattaa koskea teoksen toista versiota. Kuvauksessa mainitut yksityiskohdat, kuten mahdolliset oheistuotteet, eivät välttämättä ole osa valitsemaasi teosta. Valitsemasi teoksen tarkat tiedot löytyvät alla olevasta ominaisuusluettelosta.
| Tuoteryhmä | |
|---|---|
| Tekijä | Terhi Koipijärvi & Sari Kuvaja | 
| Muut tekijät | Sari Kuvaja | 
| Teoksen nimi | Yritysvastuu 2.0 | 
| SKU | P-YRIT-D36857 | 
| Avainsanat | johtaminen, vastuullisuus, yritystoiminnan kehittäminen, yritysvastuu | 
