Teri Agins : The end of fashion : how marketing changed the clothing business forever

4,00 €
Varastossa
Vain %1 jäljellä
SKU
P-THE--DC7AB8
Katso kaikki vaihtoehdot
Tämä tiivistelmä on luotu tekoälyn avulla. Tämä ominaisuus on vielä kehitysvaiheessa, mutta se pyrkii tarjoamaan tiivistettyä ja helposti ymmärrettävää tietoa tuotteista.
Fiki-maskotti

Teri Aginsin teos tarjoaa puolueettoman katsauksen muotiteollisuuden murrokseen, jossa markkinointi on noussut luovuuden rinnalle vaatteiden suunnittelussa ja kaupallistamisessa.

Lisätietoja
Tuoteryhmä
TekijäTeri Agins
Teoksen nimiThe end of fashion : how marketing changed the clothing business forever
SKUP-THE--DC7AB8
Avainsanatmarkkinointi, vaatteet, muoti, muotisuunnittelijat, brändit, vaateteollisuus, kläder, mode, marknadsföring, Clothing and dress, Brands, konfektionsindustri, vaateliikkeet, klädaffärer, Modedesigner, Clothing trade
☎ 040 541 9287 (arkisin klo 8-15)
Copyright © Finlandia Kirja