Theodore Levitt : Mielikuvitusta markkinointiin

Alkaen 9,50 €
Varastossa
Vain %1 jäljellä
SKU
P-MIEL-009DF3
Katso kaikki vaihtoehdot
Tämä tiivistelmä on luotu tekoälyn avulla. Tämä ominaisuus on vielä kehitysvaiheessa, mutta se pyrkii tarjoamaan tiivistettyä ja helposti ymmärrettävää tietoa tuotteista.
Fiki-maskotti

Theodore Levitt korostaa mielikuvituksen merkitystä yrityksen markkinointistrategioissa ja tuo esiin oivaltavia keinoja asiakkaiden houkuttelemiseksi ja pitämiseksi kilpailutilanteissa. Kansainvälisesti arvostetun Harvardin professorin teos haastaa vanhentuneet käsitykset palveluliiketoiminnasta ja tarjoaa havainnollisia esimerkkejä yritysmaailman menestyksestä.

Lisätietoja
Tuoteryhmä
TekijäTheodore Levitt
Muut tekijätSeppo Särkkä
Teoksen nimiMielikuvitusta markkinointiin
AlkuteosThe marketing imagination
SKUP-MIEL-009DF3
☎ 040 541 9287 (arkisin klo 8-15)
Copyright © Finlandia Kirja