Thomas Gad : 4-D branding : cracking the corporate code of the network economy

12,00 €
Varastossa
Vain %1 jäljellä
SKU
P-4-D--1E20DF
Katso kaikki vaihtoehdot
Tämä tiivistelmä on luotu tekoälyn avulla. Tämä ominaisuus on vielä kehitysvaiheessa, mutta se pyrkii tarjoamaan tiivistettyä ja helposti ymmärrettävää tietoa tuotteista.
Fiki-maskotti

Thomas Gad pureutuu 4-D brändäyksen käsitteeseen ja yrityskuvan rakentamiseen verkostotalouden aikakaudella.

Lisätietoja
Tuoteryhmä
TekijäThomas Gad
Teoksen nimi4-D branding : cracking the corporate code of the network economy
SKUP-4-D--1E20DF
Avainsanatmarkkinointi, mielikuvat, tavaramerkit, yrityskuva, tuotteet
☎ 040 541 9287 (arkisin klo 8-15)
Copyright © Finlandia Kirja