Thomas H. Davenport & John C. Beck : The Attention Economy : Understanding the New Currency of Business

8,00 €
Varastossa
Vain %1 jäljellä
SKU
P-THE--EFC848
Katso kaikki vaihtoehdot
Tämä tiivistelmä on luotu tekoälyn avulla. Tämä ominaisuus on vielä kehitysvaiheessa, mutta se pyrkii tarjoamaan tiivistettyä ja helposti ymmärrettävää tietoa tuotteista.
Fiki-maskotti

Thomas H. Davenportin ja John C. Beckin teos nostaa esiin huomion merkityksen yritysmaailman keskeisenä valuuttana digitaalisessa tiedontulvassa.

In today's information flooded world the scarcest resource is people's attention. This book argues that unless companies learn to capture, manage and keep it, they'll fall behind.

* Kuvausteksti saattaa koskea teoksen toista versiota. Kuvauksessa mainitut yksityiskohdat, kuten mahdolliset oheistuotteet, eivät välttämättä ole osa valitsemaasi teosta. Valitsemasi teoksen tarkat tiedot löytyvät alla olevasta ominaisuusluettelosta.

Lisätietoja
Tuoteryhmä
TekijäThomas H. Davenport & John C. Beck
Teoksen nimiThe Attention Economy : Understanding the New Currency of Business
SKUP-THE--EFC848
☎ 040 541 9287 (arkisin klo 8-15)
Copyright © Finlandia Kirja