Timo Everi : Brandi yrityskaupassa
Alkaen 21,00 €
Varastossa
Vain %1 jäljellä
SKU
P-BRAN-A33D47

Timo Everin teos tarkastelee brändin, asiakasuskollisuuden ja yrityskauppojen moniulotteista suhdetta auttaen ymmärtämään, miksi onnistuneet fuusiot vaativat muutakin kuin pelkkiä numeroita. Everin syvällinen asiantuntemus markkinoinnin ja muutosjohtamisen saralla tarjoaa tuoreita näkökulmia yrityskulttuurin ja arvojen merkitykseen kauppojen onnistumisessa.
Kenelle: Yritysjohtajille ja liiketoiminnan kehittämisestä kiinnostuneille.
VOIKO IFK:N JA JOKERIT YHDISTÄÄ? Kuusi kymmenestä yrityskaupasta epäonnistuu. Mikä ei ole ihme, sillä vaikeimmat asiat ostaa ovat ihmisten lojaaliset ja brändi. Mutta onko sopivaa, että niiden pohtimiseen käytetään myös vähiten aikaa ja vaivaa? Tämä on lyhyt ja helppolukuinen kirja asiakasuskollisuuden, brändin ja yrityskaupan suojaamattomasta rakkaudesta. Kirja on kallis, mutta kalliimpaa on jättää se lukematta.
"Suosittelen Everin kirjan lukemista niille yritysjohtajille, jotka haluavat onnistua yrityskaupoissa keskimääräistä paremmin." Niklas Sonkin, Executive Vice President, Tele2 AB, Tukholma
Kirjoittaja Timo Everi on yksi maan arvostetuimpia markkinoinnin ammattilaisia. Teos pohjautuu Everin akateemiseen lopputyöhön Brand Management and Creative Leadership in Mergers and Acquisitions.
Kirjan kuvat ovat suomalaisen, mutta jo kohta parikymmentä vuotta Los Angelesissa huippu-uraa luoneen Markku Lähdesmäen ennenäkemätöntä materiaalia kuvasarjasta Suomalaista romantiikkaa.
"Suosittelen Everin kirjan lukemista niille yritysjohtajille, jotka haluavat onnistua yrityskaupoissa keskimääräistä paremmin." Niklas Sonkin, Executive Vice President, Tele2 AB, Tukholma
Kirjoittaja Timo Everi on yksi maan arvostetuimpia markkinoinnin ammattilaisia. Teos pohjautuu Everin akateemiseen lopputyöhön Brand Management and Creative Leadership in Mergers and Acquisitions.
Kirjan kuvat ovat suomalaisen, mutta jo kohta parikymmentä vuotta Los Angelesissa huippu-uraa luoneen Markku Lähdesmäen ennenäkemätöntä materiaalia kuvasarjasta Suomalaista romantiikkaa.
* Kuvausteksti saattaa koskea teoksen toista versiota. Kuvauksessa mainitut yksityiskohdat, kuten mahdolliset oheistuotteet, eivät välttämättä ole osa valitsemaasi teosta. Valitsemasi teoksen tarkat tiedot löytyvät alla olevasta ominaisuusluettelosta.
| Tuoteryhmä | |
|---|---|
| Tekijä | Timo Everi |
| Muut tekijät | Markku Lähdesmäki |
| Teoksen nimi | Brandi yrityskaupassa |
| SKU | P-BRAN-A33D47 |
| Avainsanat | markkinointi, asiakkaat, yritykset, yrityskulttuuri, arvot, yrityskaupat, muutosjohtaminen, fuusiot, brändit, due diligence |
