Timo Everi : Brandi yrityskaupassa

Alkaen 21,00 €
Varastossa
Vain %1 jäljellä
SKU
P-BRAN-A33D47
Katso kaikki vaihtoehdot
Tämä tiivistelmä on luotu tekoälyn avulla. Tämä ominaisuus on vielä kehitysvaiheessa, mutta se pyrkii tarjoamaan tiivistettyä ja helposti ymmärrettävää tietoa tuotteista.
Fiki-maskotti

Timo Everin teos tarkastelee brändin, asiakasuskollisuuden ja yrityskauppojen moniulotteista suhdetta auttaen ymmärtämään, miksi onnistuneet fuusiot vaativat muutakin kuin pelkkiä numeroita. Everin syvällinen asiantuntemus markkinoinnin ja muutosjohtamisen saralla tarjoaa tuoreita näkökulmia yrityskulttuurin ja arvojen merkitykseen kauppojen onnistumisessa.

Kenelle: Yritysjohtajille ja liiketoiminnan kehittämisestä kiinnostuneille.

VOIKO IFK:N JA JOKERIT YHDISTÄÄ? Kuusi kymmenestä yrityskaupasta epäonnistuu. Mikä ei ole ihme, sillä vaikeimmat asiat ostaa ovat ihmisten lojaaliset ja brändi. Mutta onko sopivaa, että niiden pohtimiseen käytetään myös vähiten aikaa ja vaivaa? Tämä on lyhyt ja helppolukuinen kirja asiakasuskollisuuden, brändin ja yrityskaupan suojaamattomasta rakkaudesta. Kirja on kallis, mutta kalliimpaa on jättää se lukematta.

"Suosittelen Everin kirjan lukemista niille yritysjohtajille, jotka haluavat onnistua yrityskaupoissa keskimääräistä paremmin." Niklas Sonkin, Executive Vice President, Tele2 AB, Tukholma

Kirjoittaja Timo Everi on yksi maan arvostetuimpia markkinoinnin ammattilaisia. Teos pohjautuu Everin akateemiseen lopputyöhön Brand Management and Creative Leadership in Mergers and Acquisitions.

Kirjan kuvat ovat suomalaisen, mutta jo kohta parikymmentä vuotta Los Angelesissa huippu-uraa luoneen Markku Lähdesmäen ennenäkemätöntä materiaalia kuvasarjasta Suomalaista romantiikkaa.

* Kuvausteksti saattaa koskea teoksen toista versiota. Kuvauksessa mainitut yksityiskohdat, kuten mahdolliset oheistuotteet, eivät välttämättä ole osa valitsemaasi teosta. Valitsemasi teoksen tarkat tiedot löytyvät alla olevasta ominaisuusluettelosta.

Lisätietoja
Tuoteryhmä
TekijäTimo Everi
Muut tekijätMarkku Lähdesmäki
Teoksen nimiBrandi yrityskaupassa
SKUP-BRAN-A33D47
Avainsanatmarkkinointi, asiakkaat, yritykset, yrityskulttuuri, arvot, yrityskaupat, muutosjohtaminen, fuusiot, brändit, due diligence
☎ 040 541 9287 (arkisin klo 8-15)
Copyright © Finlandia Kirja