Timo Lampikoski & Kari Lampikoski : Kuluttajavisiot : näköaloja kuluttajakäyttäytymisen tulevaisuuteen
10,00 €
Varastossa
Vain %1 jäljellä
SKU
P-KULU-BA8A42

Kuluttajavisiot tarjoaa ajantasaisia näkökulmia kuluttajakäyttäytymisen muutoksiin ja tulevaisuuden trendeihin hyödyntäen asiantuntijalausuntoja ja tutkimustietoa.
Tulevaisuuden markkinoille suunnatut tuotteet suunnitellaan nyt. Onnistuminen riippuu siitä, kuinka hyvin yritykset pystyvät ennakoimaan huomispäivän kuluttajien arvoja, asenteita, tarpeita ja mieltymyksiä.
Teos tarjoaa lukijalle monipuolisen valikoiman tutkimuksiin ja asiantuntijalausuntoihin perustuvia näkökulmia tulevaisuuden kuluttajakäyttäytymiseen. Tarkastelun kohteena ovat muun muassa ostovoima, arvojen ja elämäntyylien ja kuluttajakunnan rakenteen muutokset. Visiot koskevat kuluttajien tulevaisuutta ja toimintaa uudessa elektronisessa viestintäympäristössä sekä muutuvassa ekososiaalisessa mielessä. Koska huomispäivän kuluttajat toimivat globaalissa markkina- ja tiedonvälitysverkossa, tarkasteluun ulottuvat laajasti Suomen ja Pohjois-Amerikan lisäksi myös EU-markkinoiden sekä Kaukoidän maiden kuluttajien käyttäytymistä. Tekijät käyttävät esimerkkeinä elintarvike- ja vaatetusalkaa.
VTT, Helsingin kauppakorkeakoulun dosentti Kari Lampikoski on toiminut Markkinointi-instituutin tutkimus- ja kehittämisjohtajana sekä Suomen Gallupin johtokunnan jäsenenä sekä useissa kansainvälisissä tehtävissä. Nykyisin hän toimii 4L Training&Consulting-yhtiön hallituksen puheenjohtajana, kouluttajana ja konsulttina. KM Timo Lampikoski toimii saman yhtiön toimitusjohtajana, kouluttajana ja konsulttina sekä tietokirjailijana.
Teos tarjoaa lukijalle monipuolisen valikoiman tutkimuksiin ja asiantuntijalausuntoihin perustuvia näkökulmia tulevaisuuden kuluttajakäyttäytymiseen. Tarkastelun kohteena ovat muun muassa ostovoima, arvojen ja elämäntyylien ja kuluttajakunnan rakenteen muutokset. Visiot koskevat kuluttajien tulevaisuutta ja toimintaa uudessa elektronisessa viestintäympäristössä sekä muutuvassa ekososiaalisessa mielessä. Koska huomispäivän kuluttajat toimivat globaalissa markkina- ja tiedonvälitysverkossa, tarkasteluun ulottuvat laajasti Suomen ja Pohjois-Amerikan lisäksi myös EU-markkinoiden sekä Kaukoidän maiden kuluttajien käyttäytymistä. Tekijät käyttävät esimerkkeinä elintarvike- ja vaatetusalkaa.
VTT, Helsingin kauppakorkeakoulun dosentti Kari Lampikoski on toiminut Markkinointi-instituutin tutkimus- ja kehittämisjohtajana sekä Suomen Gallupin johtokunnan jäsenenä sekä useissa kansainvälisissä tehtävissä. Nykyisin hän toimii 4L Training&Consulting-yhtiön hallituksen puheenjohtajana, kouluttajana ja konsulttina. KM Timo Lampikoski toimii saman yhtiön toimitusjohtajana, kouluttajana ja konsulttina sekä tietokirjailijana.
* Kuvausteksti saattaa koskea teoksen toista versiota. Kuvauksessa mainitut yksityiskohdat, kuten mahdolliset oheistuotteet, eivät välttämättä ole osa valitsemaasi teosta. Valitsemasi teoksen tarkat tiedot löytyvät alla olevasta ominaisuusluettelosta.
| Tuoteryhmä | |
|---|---|
| Tekijä | Timo Lampikoski & Kari Lampikoski |
| Teoksen nimi | Kuluttajavisiot : näköaloja kuluttajakäyttäytymisen tulevaisuuteen |
| SKU | P-KULU-BA8A42 |
| Avainsanat | kuluttajakäyttäytyminen, trendit, kulutus, ostokäyttäytyminen |
