Timo Rope : Asiakastyytyväisyysjohtaminen
Alkaen 6,50 €
Varastossa
Vain %1 jäljellä
SKU
P-ASIA-F4779E

Asiakastyytyväisyysjohtaminen esittelee kokonaisvaltaisen mallin tyytyväisyyteen perustuvan johtamis- ja markkinointijärjestelmän rakentamiseen. Teos pohjautuu tuoreimpaan laatuajatteluun ja vie liiketoiminnan kehittämisen uudelle tasolle.
Kenelle: Markkinoinnin ja johtamisen ammattilaisille sekä opiskeluun.
Asiakastyytyväisyys on keskeinen menestystekijä tulevaisuuden liiketoiminnassa. Se ei synny ilman työtä, vaan edellyttää tyytyväisyyteen pohjautuvan johtamis- ja markkinointijärjestelmän toteuttamista eli asiakastyytyväisyysjohtamista.
Timo Rope ja Jouni Pöllänen esittävät kokonaisvaltaisen asiakastyytyväisyysjohtamisen toimintamallin. Kirja osoittaa havainnollisin esimerkein mm. - mistä tekijöistä asiakastyytyväisyys muodostuu - kuinka asiakastyytyväisyyttä mitataan - miten asiakastyytyväisyyden varmistava johtamisjärjestelmä rakennetaan ja - kuinka asiakastyytyväisyyttä tehokkaasti markkinoinnissa hyödynnetään.
Asiakastyytyväisyysjohtaminen perustuu viimeisimpään markkinoinnin kehitysvaiheeseen ja yhdistää uusimman laatuajattelun integroiduksi johtamis- ja markkinointijärjestelmäksi. Se vie perinteisiä johtamisen ja markkinoinnin toteutusmalleja monta askelta eteenpäin. Kirja on käytännönläheinen ja antaa virikkeitä yritysjohdolle sekä markkinoinnin ammattilaisille ja se sopii myös oppikirjaksi.
Timo Rope ja Jouni Pöllänen esittävät kokonaisvaltaisen asiakastyytyväisyysjohtamisen toimintamallin. Kirja osoittaa havainnollisin esimerkein mm. - mistä tekijöistä asiakastyytyväisyys muodostuu - kuinka asiakastyytyväisyyttä mitataan - miten asiakastyytyväisyyden varmistava johtamisjärjestelmä rakennetaan ja - kuinka asiakastyytyväisyyttä tehokkaasti markkinoinnissa hyödynnetään.
Asiakastyytyväisyysjohtaminen perustuu viimeisimpään markkinoinnin kehitysvaiheeseen ja yhdistää uusimman laatuajattelun integroiduksi johtamis- ja markkinointijärjestelmäksi. Se vie perinteisiä johtamisen ja markkinoinnin toteutusmalleja monta askelta eteenpäin. Kirja on käytännönläheinen ja antaa virikkeitä yritysjohdolle sekä markkinoinnin ammattilaisille ja se sopii myös oppikirjaksi.
* Kuvausteksti saattaa koskea teoksen toista versiota. Kuvauksessa mainitut yksityiskohdat, kuten mahdolliset oheistuotteet, eivät välttämättä ole osa valitsemaasi teosta. Valitsemasi teoksen tarkat tiedot löytyvät alla olevasta ominaisuusluettelosta.
| Tuoteryhmä | |
|---|---|
| Tekijä | Timo Rope |
| Muut tekijät | Jouni Pöllänen |
| Teoksen nimi | Asiakastyytyväisyysjohtaminen |
| SKU | P-ASIA-F4779E |
| Avainsanat | markkinointi, asiakkaat, asiakastyytyväisyys, johtaminen |
