Timo Rope : Business to business -markkinointi
Alkaen 7,00 €
Varastossa
Vain %1 jäljellä
SKU
P-BUSI-5627F5
Kirja opastaa lukijaa toteuttamaan yritysmarkkinointia systemaattisesti. Kirja kertoo mm.
- organisationaalisesta ostamisesta ja sen vaikutuksista markkinointiratkaisuihin
- segmentoinnin toteutuksesta
- tuote-, hinta- ja kanavaratkaisuista
- viestinnän toteutuksesta jaoteltuna pohjustus-, myynti- ja asiakassuhdeviestintään.
- organisationaalisesta ostamisesta ja sen vaikutuksista markkinointiratkaisuihin
- segmentoinnin toteutuksesta
- tuote-, hinta- ja kanavaratkaisuista
- viestinnän toteutuksesta jaoteltuna pohjustus-, myynti- ja asiakassuhdeviestintään.
* Kuvausteksti saattaa koskea teoksen toista versiota. Kuvauksessa mainitut yksityiskohdat, kuten mahdolliset oheistuotteet, eivät välttämättä ole osa valitsemaasi teosta. Valitsemasi teoksen tarkat tiedot löytyvät alla olevasta ominaisuusluettelosta.
| Tuoteryhmä | |
|---|---|
| Tekijä | Timo Rope |
| Teoksen nimi | Business to business -markkinointi |
| SKU | P-BUSI-5627F5 |
| Avainsanat | markkinointi, yritykset, markkinointiviestintä |
