Timo Rope : Lanseerausmarkkinointi : onnistunut markkinoilletulo
Jopa -50 % Alkaen 3,25 €
Varastossa
Vain %1 jäljellä
SKU
0297003

Lanseerausmarkkinointi paljastaa, miksi menestyksen saavuttaminen vaatii paljon enemmän kuin pelkän hyvän tuotteen ja onnistuneen viestinnän. Timo Rope tarjoaa käytännönläheisen ja systemaattisen katsauksen lanseerausprosessin haasteisiin ja onnistumisen tekijöihin.
Pelkkä hyvä tuote ja onnistunut viestintä eivät välttämättä tuo menestystä. Vaikeinta lanseerauksessa onkin varmistua, että jokainen lanseerausprosessin osa toimii samanaikaisesti ja samansuuntaisesti toisten toimenpiteiden kanssa.
Kilpailun kiristyessä on entistä tärkeämpää panostaa systemaattiseen, jatk uvaan ja huolelliseen lanseerausmarkkinointiin, koska pienellä virheellä voidaan tuhota suuret, onnistuneetkin tuotekehitysinvestoinnit. Ja virheisiin on jatkossa yhä harvemmalla yrityksellä varaa.
Kirja esittää kuinka systemaattinen lanseerausprosessin eteneminen käytännössä. Se lähtee lanseerauksen lähtökohtien määrittelystä, aistikkaalle tuotteesta ja tuotebrändistä ja etenee lanseerausmallin, -toimenpiteiden sekä onnistumiseen ja epäonnistumiseen vaikuttavia tekijöitä.
Tämä uudistettu teos sisältää 11 täysin uutta ja mielenkiintoista yritysesimerkkiä mm. Radiolinja, Benecol, Method Putkisto ja Mercedes-Benz. Jokainen case yksinään - ja erityisesti kaikki yhdessä - osoittavat, että lanseeraustyö ei aina ole yksinkertaista ja helppoa.
Kilpailun kiristyessä on entistä tärkeämpää panostaa systemaattiseen, jatk uvaan ja huolelliseen lanseerausmarkkinointiin, koska pienellä virheellä voidaan tuhota suuret, onnistuneetkin tuotekehitysinvestoinnit. Ja virheisiin on jatkossa yhä harvemmalla yrityksellä varaa.
Kirja esittää kuinka systemaattinen lanseerausprosessin eteneminen käytännössä. Se lähtee lanseerauksen lähtökohtien määrittelystä, aistikkaalle tuotteesta ja tuotebrändistä ja etenee lanseerausmallin, -toimenpiteiden sekä onnistumiseen ja epäonnistumiseen vaikuttavia tekijöitä.
Tämä uudistettu teos sisältää 11 täysin uutta ja mielenkiintoista yritysesimerkkiä mm. Radiolinja, Benecol, Method Putkisto ja Mercedes-Benz. Jokainen case yksinään - ja erityisesti kaikki yhdessä - osoittavat, että lanseeraustyö ei aina ole yksinkertaista ja helppoa.
* Kuvausteksti saattaa koskea teoksen toista versiota. Kuvauksessa mainitut yksityiskohdat, kuten mahdolliset oheistuotteet, eivät välttämättä ole osa valitsemaasi teosta. Valitsemasi teoksen tarkat tiedot löytyvät alla olevasta ominaisuusluettelosta.
| Erikoisominaisuus | Alennus |
|---|---|
| Tuoteryhmä | |
| Tekijä | Timo Rope |
| Muut tekijät | Seppo Hautamäki |
| Teoksen nimi | Lanseerausmarkkinointi : onnistunut markkinoilletulo |
| Sijainti | Paikallisvarasto Lähetetään seuraavana arkipäivänä |
| Kustantaja | Weilin + Göös |
| Painovuosi | 1991 |
| Painos | 1 |
| Sidonta | Sidottu kansipaperein (kovakantinen) |
| Sivumäärä | 184 |
| Kieli | suomi |
| Sarja | Ekonomia |
| ISBN | 9513549852 |
| Kunto | Hyvä + (K3+) |
| Kansipaperin kunto | Jonkin verran kulumaa/pienoisia repeämiä |
| Muuta | Pientä kulumaa |
| SKU | 0297003 |
| Korkeus (mm) | 212 |
| Syvyys (mm) | 142 |
| Paksuus (mm) | 16 |
| Paino (g) | 362 |
| Verokanta | ALV 14 % |
| Avainsanat | markkinointi, myynninedistäminen, lanseeraus |
