Timo Rope : Nykyaikainen markkinointi
Alkaen 5,50 €
Varastossa
Vain %1 jäljellä
SKU
P-NYKY-D2CF4D

Timo RoPen teos tarjoaa kattavan katsauksen nykyaikaiseen markkinointiajatteluun sekä markkinointikeinojen perusteisiin käytännönläheisesti ja selkeästi esitellen.
Kenelle: markkinoinnin opiskelijoille ja alan ammattilaisille
Tämä kirja on nykyaikaisen markkinointiajattelun ja sen mukaisten markkinointikeinojen perusteos. Käytännön opetustyön perustaksi laadittu kirja käy läpi kaikki markkinoinnin avainalueet uuden ajattelun mukaisesti. Tavoitteena on saada lukija omaksumaan nykyaikainen tapa liiketoiminnan markkinointimieliseksi toteuttamiseksi.
Opetuksessa tämä teos soveltuu kaikkeen edistyneeseen koulutukseen, jossa tarvitaan kokonaisvaltaista näkemystä markkinoinnista:
- kauppaoppilaitoksiin ja muihin ammatillisiin oppilaitoksiin
- ammattikorkeakouluihin
- korkeakouluihin ja yliopistoihin
- täydennyskoulutuskeskuksiin
- yritysten sisäiseen ja muuhun aikuiskoulutukseen.
Teos soveltuu myös itseopiskeluun jokaiselle, joka haluaa pysyä jatkuvassa markkinointikehityksessä ajan tasalla. Markkinoinnin eri osa-alueet, taustatiedot ja kytkennät esitetään selkeästi ja helposti omaksuttavina: sen sovellukset koskettavat yritysten lisäksi myös valtiota, kuntia, aatteellisia yhteisöjä, vapaaehtoisjärjestöjä sekä muita yhteisömuotoja.
Kirja sisältää selkeän teorian, havainnollistavat esimerkit, itsenäiset tehtävät vartan ja kirjallisuusviitteet. Kirjan lopussa on markkinoinnin käsitteet selventävä sanasto.
Opetuksessa tämä teos soveltuu kaikkeen edistyneeseen koulutukseen, jossa tarvitaan kokonaisvaltaista näkemystä markkinoinnista:
- kauppaoppilaitoksiin ja muihin ammatillisiin oppilaitoksiin
- ammattikorkeakouluihin
- korkeakouluihin ja yliopistoihin
- täydennyskoulutuskeskuksiin
- yritysten sisäiseen ja muuhun aikuiskoulutukseen.
Teos soveltuu myös itseopiskeluun jokaiselle, joka haluaa pysyä jatkuvassa markkinointikehityksessä ajan tasalla. Markkinoinnin eri osa-alueet, taustatiedot ja kytkennät esitetään selkeästi ja helposti omaksuttavina: sen sovellukset koskettavat yritysten lisäksi myös valtiota, kuntia, aatteellisia yhteisöjä, vapaaehtoisjärjestöjä sekä muita yhteisömuotoja.
Kirja sisältää selkeän teorian, havainnollistavat esimerkit, itsenäiset tehtävät vartan ja kirjallisuusviitteet. Kirjan lopussa on markkinoinnin käsitteet selventävä sanasto.
* Kuvausteksti saattaa koskea teoksen toista versiota. Kuvauksessa mainitut yksityiskohdat, kuten mahdolliset oheistuotteet, eivät välttämättä ole osa valitsemaasi teosta. Valitsemasi teoksen tarkat tiedot löytyvät alla olevasta ominaisuusluettelosta.
| Tuoteryhmä | |
|---|---|
| Tekijä | Timo Rope |
| Muut tekijät | Irma Vahvaselkä |
| Teoksen nimi | Nykyaikainen markkinointi |
| SKU | P-NYKY-D2CF4D |
