Timo Silen : Laatu, brandi ja kilpailukyky
15,00 €
Varastossa
Vain %1 jäljellä
SKU
P-LAAT-353719

Timo Silén tuo esiin, miten laatu ja brändi voidaan yhdistää yrityksen kilpailukyvyksi käyttäen laajaa konsultointi- ja tutkimustietoa sekä konkreettisia yritysesimerkkejä. Kirja tarjoaa tuoreet näkökulmat laatuun, brändiin ja kilpailukyvyn kehittämiseen liiketoimintakonseptien kautta.
Kenelle: Johtajuudesta ja visionäärisestä liiketoiminnasta kiinnostuneille aikuisille.
Timo Silén käsittelee uudessa kirjassaan, miten laatu ja brändi voidaan yhdistää yrityksen kilpailukykyksi. Hän on koonnut uuteen kirjaansa laajaa konsultointi- ja tutkimustietoa suomalaisten ja ulkomaisten organisaatioiden toiminnan laadun, brändin ja kilpailukyvyn liiketoimintakonseptien kehittämisestä. Teoksessa esitetään yrityksen kilpailukyvyn tasomalli ja brändikyvykkyyden tasomalli, joita tukevat aidot yritysesimerkit (mm. Nokia Oyj).
Teoksessa analysoidaan mm. miten • yhdistetään laatu- ja brändikyvykkyys • hallitaan laaduntuottamiskustannukset • hubaldetaan asiakastyytyväisyyden johtamista • hyödynnetään visionääristä johtajuutta ja tehokasta liiketoimintajohtamista • rakennetaan innovatiivisuutta ja sujuvoitetaan yrityksen liiketoimintaprosesseja.
Teos antaa uusia näkemyksiä yrityksen johdolle, strategisesta, markkinoinnista sekä henkilöstö- ja kehityssioista vastaaville kuin myös laatuasiantuntijoille.
Teoksessa analysoidaan mm. miten • yhdistetään laatu- ja brändikyvykkyys • hallitaan laaduntuottamiskustannukset • hubaldetaan asiakastyytyväisyyden johtamista • hyödynnetään visionääristä johtajuutta ja tehokasta liiketoimintajohtamista • rakennetaan innovatiivisuutta ja sujuvoitetaan yrityksen liiketoimintaprosesseja.
Teos antaa uusia näkemyksiä yrityksen johdolle, strategisesta, markkinoinnista sekä henkilöstö- ja kehityssioista vastaaville kuin myös laatuasiantuntijoille.
* Kuvausteksti saattaa koskea teoksen toista versiota. Kuvauksessa mainitut yksityiskohdat, kuten mahdolliset oheistuotteet, eivät välttämättä ole osa valitsemaasi teosta. Valitsemasi teoksen tarkat tiedot löytyvät alla olevasta ominaisuusluettelosta.
| Tuoteryhmä | |
|---|---|
| Tekijä | Timo Silen |
| Teoksen nimi | Laatu, brandi ja kilpailukyky |
| SKU | P-LAAT-353719 |
| Avainsanat | johtajuus, visionääri |
