Tom Chatfield : Hupi Oy : miten pelaaminen mullisti viihdeteollisuuden

9,00 €
Varastossa
Vain %1 jäljellä
SKU
P-HUPI-1100C6
Katso kaikki vaihtoehdot
Tämä tiivistelmä on luotu tekoälyn avulla. Tämä ominaisuus on vielä kehitysvaiheessa, mutta se pyrkii tarjoamaan tiivistettyä ja helposti ymmärrettävää tietoa tuotteista.
Fiki-maskotti

Tom Chatfield kumoaa yleisiä väärinkäsityksiä videopeleistä ja valaisee pelaamisen vaikutuksia moderniin yhteiskuntaan sekä viihdeteollisuuteen.

Takakansi

Me kaikki tiedämme, että videopelejä pelaavat vain teinipojat, pelit tekevät pelaajista epäsosiaalisia ja ne ovat raakoja. Väärin. Tom Chatfield murtaa myytit ja paljastaa, että video pelien pelaajista 40 prosenttia on naisia ja että kaikkien aikojen suosituimmista konsolipeleistä useimmissa ei ole väkivaltaa. World of Warcraftin 12 miljoonan pelaajan verkkoyhteisö puolestaan mullistaa käsityksemme siitä, mitä sosiaalisuus on ajassamme. Hupi Oy kertoo, että peleissä on kyse paljon räiskintää suuremmasta asiasta: miksi Etelä-Korean hallitus panostaa lähivuosina 150 miljoonaa euroa peliteollisuuden kehittämiseen, miten Yhdysvaltain armeija käyttää pelejä koulutuksessaan, miten peleillä mallinnetaan globaaleja pandemioita ja miten niillä kampanjoidaan ihmisoikeusloukkauksia vastaan Afrikassa.

Tom Chatfield on brittiläinen tietokirjailija ja Prospect-lehden kulttuuritoimittaja, joka omistaa useita tietokoneita, PS3:n, Xbox 360:n, Win, DS:n ja röykkiön vanhoja pelikonsolieta.

Esittely

Me kaikki tiedämme, että videopelejä pelaavat vain teinipojat ja että videopelit tekevät pelaajista epäsosiaalisia ja väkivaltaisia. Väärin.

Tom Chatfiel murtaa myytit ja paljastaa, että videopelien pelaajista 40 prosenttia on naisia ja että kaikkien aikojen suosituimmista konsolipeleistä useimmissa ei ole väkivaltaa. World of Warcraftin 12 miljoonan pelaajan verkkoyhteisö puolestaan mullistaa käsityksemme siitä, mitä sosiaalisuus on ajassamme.

Hupi Oy kertoo, että peleissä on kyse paljon räiskintää suu remmasta asiasta. Peliteollisuudesta on tullut kukoistava bisnes. Miksi Etelä-Korean hallitus panostaa lähivuosina 150 miljoonaa euroa peliteollisuuden kehittämiseen? Miten Yhdysvaltain armeija käyttää pelejä koulutuksessaan? Miten peleillä mallinnetaan globaaleja pandemioita ja miten niillä kampanjoidaan ihmisoikeusloukkauksia vastaan Afrikassa?

* Kuvausteksti saattaa koskea teoksen toista versiota. Kuvauksessa mainitut yksityiskohdat, kuten mahdolliset oheistuotteet, eivät välttämättä ole osa valitsemaasi teosta. Valitsemasi teoksen tarkat tiedot löytyvät alla olevasta ominaisuusluettelosta.

Lisätietoja
Tuoteryhmä
TekijäTom Chatfield
Muut tekijätTimo Hautala
Teoksen nimiHupi Oy : miten pelaaminen mullisti viihdeteollisuuden
AlkuteosFun Inc.
SKUP-HUPI-1100C6
Avainsanatkokemukset, tietokonepelit, verkkoyhteisöt, peliteollisuus, pelaaminen, pelaajat, suosio, videopelit, digitaaliset pelit, virtuaalimaailma, verkkopelit
☎ 040 541 9287 (arkisin klo 8-15)
Copyright © Finlandia Kirja