Tomi T. Ahonen : Communities dominate brands : business and marketing challenges of the 21st century
Alkaen 4,50 €
Varastossa
Vain %1 jäljellä
SKU
P-COMM-5BF370

Digitaaliset yhteisöt mullistavat brändin rakentamisen ja markkinoinnin toimintamalleja, kun kuluttajat verkostoituvat, jakavat tietoa ja vaikuttavat yrityksiin enemmän kuin koskaan aiemmin. Tomi T. Ahosen teos antaa käytännönläheisen näkökulman yhteisövetoiseen markkinointiin sekä esittelee case-tutkimuksia globaaleista brändeistä.
Kenelle: Markkinoinnin, mainonnan ja liiketoiminnan ammattilaisille sekä verkkoyhteisöjen ja digitaalisen talouden ilmiöistä kiinnostuneille.
| Tuoteryhmä | |
|---|---|
| Tekijä | Tomi T. Ahonen |
| Muut tekijät | Alan Moore |
| Teoksen nimi | Communities dominate brands : business and marketing challenges of the 21st century |
| SKU | P-COMM-5BF370 |
| Avainsanat | kuluttajat, verkkokauppa, markkinointi, mainonta, Internet, palvelut, verkostot, mielikuvat, ryhmäkäyttäytyminen, uusi talous, tavaramerkit, verkkoyhteisöt, yhteisöt, verkostoituminen, verkkoliiketoiminta, liiketoimintamallit, brändit, Marketing, marknadsföring, Electronic commerce, Advertising, networks, nätgemenskaper, e-business, näthandel, reklam (marknadsföring), communities, nya ekonomin, affärsverksamhetsmodeller |
