Tomi T. Ahonen : Communities dominate brands : business and marketing challenges of the 21st century

Alkaen 4,50 €
Varastossa
Vain %1 jäljellä
SKU
P-COMM-5BF370
Katso kaikki vaihtoehdot
Tämä tiivistelmä on luotu tekoälyn avulla. Tämä ominaisuus on vielä kehitysvaiheessa, mutta se pyrkii tarjoamaan tiivistettyä ja helposti ymmärrettävää tietoa tuotteista.
Fiki-maskotti

Digitaaliset yhteisöt mullistavat brändin rakentamisen ja markkinoinnin toimintamalleja, kun kuluttajat verkostoituvat, jakavat tietoa ja vaikuttavat yrityksiin enemmän kuin koskaan aiemmin. Tomi T. Ahosen teos antaa käytännönläheisen näkökulman yhteisövetoiseen markkinointiin sekä esittelee case-tutkimuksia globaaleista brändeistä.

Kenelle: Markkinoinnin, mainonnan ja liiketoiminnan ammattilaisille sekä verkkoyhteisöjen ja digitaalisen talouden ilmiöistä kiinnostuneille.

Lisätietoja
Tuoteryhmä
TekijäTomi T. Ahonen
Muut tekijätAlan Moore
Teoksen nimiCommunities dominate brands : business and marketing challenges of the 21st century
SKUP-COMM-5BF370
Avainsanatkuluttajat, verkkokauppa, markkinointi, mainonta, Internet, palvelut, verkostot, mielikuvat, ryhmäkäyttäytyminen, uusi talous, tavaramerkit, verkkoyhteisöt, yhteisöt, verkostoituminen, verkkoliiketoiminta, liiketoimintamallit, brändit, Marketing, marknadsföring, Electronic commerce, Advertising, networks, nätgemenskaper, e-business, näthandel, reklam (marknadsföring), communities, nya ekonomin, affärsverksamhetsmodeller
☎ 040 541 9287 (arkisin klo 8-15)
Copyright © Finlandia Kirja