Tomi T. Ahonen : Communities dominate brands : business and marketing challenges of the 21st century

Alkaen 4,50 €
Varastossa
Vain %1 jäljellä
SKU
P-COMM-5BF370
Katso kaikki vaihtoehdot
Lisätietoja
Tuoteryhmä
TekijäTomi T. Ahonen
Muut tekijätAlan Moore
Teoksen nimiCommunities dominate brands : business and marketing challenges of the 21st century
SKUP-COMM-5BF370
Avainsanatkuluttajat, verkkokauppa, markkinointi, mainonta, Internet, palvelut, verkostot, mielikuvat, ryhmäkäyttäytyminen, uusi talous, tavaramerkit, verkkoyhteisöt, yhteisöt, verkostoituminen, verkkoliiketoiminta, liiketoimintamallit, brändit, Marketing, marknadsföring, Electronic commerce, Advertising, networks, nätgemenskaper, e-business, näthandel, reklam (marknadsföring), communities, nya ekonomin, affärsverksamhetsmodeller
☎ 040 541 9287 (arkisin klo 8-15)
Copyright © Finlandia Kirja