Tommi Oksanen : CRM ja muutoksen tuska : asiakkuudet haltuun
23,00 €
Varastossa
Vain %1 jäljellä
SKU
P-CRM--24B2FA

CRM-järjestelmien onnistunut käyttöönotto vaatii enemmän kuin tekniikkaa – se edellyttää toimivia liiketoimintaprosesseja, jatkuvaa muutoksenhallintaa ja koko organisaation sitoutumista. Tommi Oksasen teos avaa teorian ja käytännön kokemusten pohjalta, miten CRM-projekti viedään onnistuneesti tavoitteisiinsa.
| Tuoteryhmä | |
|---|---|
| Tekijä | Tommi Oksanen |
| Teoksen nimi | CRM ja muutoksen tuska : asiakkuudet haltuun |
| SKU | P-CRM--24B2FA |
| Avainsanat | asiakaslähtöisyys, asiakkaat, yritykset, yritysstrategiat, projektit, asiakkuudenhallinta, käyttöönotto, asiakkuus, företag, företagsstrategier, kundrelation, ibruktagande, kundorientering, kundhantering |
