Tuula-Riitta Markkanen : Yrityksen identiteetin johtaminen : tulkintaa, viestintää ja sitoutumista
Alkaen 13,00 €
Varastossa
Vain %1 jäljellä
SKU
P-YRIT-204029

Yrityksen identiteetin johtaminen tarjoaa käytännönläheisen katsauksen siihen, miten vahva yritysidentiteetti rakentuu ja auttaa organisaatiota menestymään kilpailussa. Teos yhdistää identiteetin, viestinnän ja strategisen johtamisen näkökulmat selkeäksi kokonaisuudeksi.
Kuka vastaa yrityksesi identiteettien johtamisesta? Mainostoimisto vai viestintätoimisto? Vai vastaavatko siitä organisaatiossasi niin monet tahot, ettet vastuu kuulu itse asiassa kenellekään? Sanotaan, että yrityksen identiteetti (corporate identity) on tulevaisuudessa merkittävä kilpailutekijä. Mutta mitä vahva identiteetti oikeastaan merkitsee yritykselle? Miten se luodaan? Miten sitä pidetään yllä ja muokataan? Tämä kirja paljastaa, mitä hyvä identiteetti merkitsee yritykselle erilaisissa kilpailutilanteissa. Erityisesti pureudutaan siihen, kuinka hyvä yritysidentiteetti toimii apuna, kun kilpailu kiristyy jatkuvasti. Yrityksen identiteettien johtaminen ei voi nojata vain graafisiin symboleihin ja ohjeistuksiin, vaan johdon tulee ohjata identiteetin kehittämistä yrityksen strategiasta käsin. Yrityksen identiteetti nivoutaan kirjassa yhteen viestinnän, sisäisen markkinoinnin, suorituksenjohtamisen sekä strategisen johtamisen kanssa. Lisäksi kirja kuvaa, miten identiteettiprosessi etenee, kuinka sitä johdetaan ja kuinka johto voi onnistua tässä työssään. Kirja perustuu käytännössä esiin tulleisiin ongelmiin ja ristiriitoihin. Runsaiden yritysesimerkkien lisäksi käsitellään myös asioiden taustoja, joiden kautta identiteetin merkitys yrityksen menestystekijänä osoittautuu kiistattomaksi.
* Kuvausteksti saattaa koskea teoksen toista versiota. Kuvauksessa mainitut yksityiskohdat, kuten mahdolliset oheistuotteet, eivät välttämättä ole osa valitsemaasi teosta. Valitsemasi teoksen tarkat tiedot löytyvät alla olevasta ominaisuusluettelosta.
| Tuoteryhmä | |
|---|---|
| Tekijä | Tuula-Riitta Markkanen |
| Teoksen nimi | Yrityksen identiteetin johtaminen : tulkintaa, viestintää ja sitoutumista |
| SKU | P-YRIT-204029 |
| Avainsanat | yritykset, johtaminen, johtajuus, identiteetti, mielikuvat, viestintä, liikkeenjohto, imago, yrityskuva, strateginen johtaminen, muotoilujohtaminen, föreställningar (uppfattningar), kommunikation, företag, Image, ledarskap (verksamhetsledning), företagsledning, identitet (självbild), ledarskap (egenskaper), strategisk ledning, Design management, företagsbild |
