Twitter viestintänä

Alkaen 22,00 €
Varastossa
Vain %1 jäljellä
SKU
P-TWIT-36D9D8
Katso kaikki vaihtoehdot
Tämä tiivistelmä on luotu tekoälyn avulla. Tämä ominaisuus on vielä kehitysvaiheessa, mutta se pyrkii tarjoamaan tiivistettyä ja helposti ymmärrettävää tietoa tuotteista.
Fiki-maskotti

Twitterin rooli yhteiskunnallisessa keskustelussa, uutisoinnissa ja vaikuttamisessa on kasvanut merkittävästi niin yksilöiden kuin organisaatioidenkin parissa. "Twitter viestintänä" tarjoaa tutkittua tietoa tästä ainutlaatuisesta sosiaalisen median ilmiöstä sekä sen verkostoista ja ilmiöistä.

Twitter tuli suomalaisille tutuksi alun perin arabikevään 2011 aikana. Viimeistään Yhdysvaltain viimeisimmän presidentin tviittikohut ovat tuoneet 140 merkin pikaviestit kaiken kansan tietoisuuteen. Mutta mitä kaikkea tähän sosiaalisen median ilmiöön liittyykään?

Twitter poikkeaa muista sosiaalisen median palveluista avoimuudellaan. Lähetetyt viestit näkyvät lähtökohtaisesti kaikille käyttäjille, eikä toisen käyttäjän seuraaminen edellytä kohteen hyväksyntää. Avoimuus ja viestien lyhyys edistää tiedon nopeaa leviämistä laajalle joukolle. Twitter nousee voimallisimmin esille suurten uutistapahtumien yhteydessä. Suomessa siitä on tullut tärkeä yhteiskunnallisen keskustelun alusta.

"Twitter viestintänä" on ensimmäinen suomenkielinen kirja Twitteristä digitaalisena julkisuutena. Kirjan artikkelit antavat tutkittua tietoa Twitter-viestinnän lainalaisuuksista.

* Kuvausteksti saattaa koskea teoksen toista versiota. Kuvauksessa mainitut yksityiskohdat, kuten mahdolliset oheistuotteet, eivät välttämättä ole osa valitsemaasi teosta. Valitsemasi teoksen tarkat tiedot löytyvät alla olevasta ominaisuusluettelosta.

Lisätietoja
Tuoteryhmä
Muut tekijätToimittanut: Pekka Isotalus, Jari Jussila ja Janne Matikainen
Teoksen nimiTwitter viestintänä
SKUP-TWIT-36D9D8
Avainsanatverkkokeskustelu, viestintä, media, Twitter
☎ 040 541 9287 (arkisin klo 8-15)
Copyright © Finlandia Kirja