Ulla Martola : Liiketoimintaprosessit : BPR-muutoksen johtaminen
Alkaen 9,50 €
Varastossa
Vain %1 jäljellä
SKU
P-LIIK-B1373D

Liiketoimintaprosessit : BPR-muutoksen johtaminen tarjoaa käytännönläheisiä työkaluja ja opastusta radikaalien muutosprojektien hallintaan ja toteutukseen yritysmaailmassa. Kirja käsittelee liiketoimintaprosessien uudelleensuunnittelun keskeisiä vaiheita sekä menestystekijöitä suomalaisista BPR-projekteista saatujen tutkimustulosten valossa.
Business Process Re-design, Business Process Re-engineering (BPR) tarkoittaa liiketoimintaprosessien uudelleensuunnittelua, radikaalia muutosta: perusteellista liiketoimintoketjujen uudelleenajattelua ja -organisointia.
Kirja antaa työkaluja hallita radikaalit muutosprojektit sekä opastaa niiden suunnittelussa ja toteutuksessa. Siinä esitellään mm., mitkä ovat radikaalin muutoksen taustatekijät, miten kriittiset menestystekijät määritellään, miten toiminnan nykytila analysoidaan ja kuvataan sekä miten muutosvastarintaa voidaan vähentää. Kirjassa kuvataan BPR-muutoksen pääkohdat:
- liiketoimintaprosessien uudellensuunnittelun lähtökohdat
- uudelleensuunnittelun vaiheet
- jatkuvan parantamisen vaiheet.
Kirjan yhtenä lähtökohtana on suomalaisista BPR-projekteista tehty kysely- ja haastattelututkimus, jonka KPMG Management Consulting Oy toteutti kesällä ja syksyllä 1996. Erityisen mielenkiinnon kohteena olivat seikat, joilla on ollut ratkaiseva rooli projektien menestyksessä ja toteutuksessa. Toisaalta analysoitiin myös tekijöitä, jotka ovat osoittautuneet ongelmallisiksi tai erityisen haasteellisiksi projektien johtamisessa. Kirjan lopussa on tutkimustuloksista erillinen luku.
Kirja antaa työkaluja hallita radikaalit muutosprojektit sekä opastaa niiden suunnittelussa ja toteutuksessa. Siinä esitellään mm., mitkä ovat radikaalin muutoksen taustatekijät, miten kriittiset menestystekijät määritellään, miten toiminnan nykytila analysoidaan ja kuvataan sekä miten muutosvastarintaa voidaan vähentää. Kirjassa kuvataan BPR-muutoksen pääkohdat:
- liiketoimintaprosessien uudellensuunnittelun lähtökohdat
- uudelleensuunnittelun vaiheet
- jatkuvan parantamisen vaiheet.
Kirjan yhtenä lähtökohtana on suomalaisista BPR-projekteista tehty kysely- ja haastattelututkimus, jonka KPMG Management Consulting Oy toteutti kesällä ja syksyllä 1996. Erityisen mielenkiinnon kohteena olivat seikat, joilla on ollut ratkaiseva rooli projektien menestyksessä ja toteutuksessa. Toisaalta analysoitiin myös tekijöitä, jotka ovat osoittautuneet ongelmallisiksi tai erityisen haasteellisiksi projektien johtamisessa. Kirjan lopussa on tutkimustuloksista erillinen luku.
* Kuvausteksti saattaa koskea teoksen toista versiota. Kuvauksessa mainitut yksityiskohdat, kuten mahdolliset oheistuotteet, eivät välttämättä ole osa valitsemaasi teosta. Valitsemasi teoksen tarkat tiedot löytyvät alla olevasta ominaisuusluettelosta.
| Tuoteryhmä | |
|---|---|
| Tekijä | Ulla Martola |
| Muut tekijät | Riku Santala |
| Teoksen nimi | Liiketoimintaprosessit : BPR-muutoksen johtaminen |
| SKU | P-LIIK-B1373D |
| Avainsanat | yritykset, yritystoiminta, johtaminen, yrityskulttuuri, kehittäminen, liiketoiminta, muutos, liikkeenjohto, prosessit |
