Veikko Saksi : Markkinointioppi

Alkaen 4,00 €
Varastossa
Vain %1 jäljellä
SKU
P-MARK-A285FC
Katso kaikki vaihtoehdot
Tämä tiivistelmä on luotu tekoälyn avulla. Tämä ominaisuus on vielä kehitysvaiheessa, mutta se pyrkii tarjoamaan tiivistettyä ja helposti ymmärrettävää tietoa tuotteista.
Fiki-maskotti

Markkinointioppi tarjoaa systemaattisen ja selkeän katsauksen nykyaikaiseen markkinointiin, painottaen kuluttajalähtöisyyttä ja markkinointimixin kokonaisvaltaisuutta. Veikko Saksin teos käy läpi muun muassa markkinoinnin käsitteet, tutkimuksen periaatteet sekä kilpailukeinot ja organisaation, suunnittelun ja valvonnan vaiheet.

Kenelle: Kauppatieteiden opiskelijoille ja markkinoinnin perusteista kiinnostuneille.

Nykyaikainen markkinointi lähtee kuluttajien tarpeista. Kokonaisvaltaisen markkinoinnin keinoin pyritään palvelemaan kuluttajaa mahdollisimman hyvin. Kauppatieteet maisteri, lehtori Veikko Saksin markkinoinnin oppikirja antaa systemaattisen ja selkeän kokonaiskuvan uudenaikaisesta markkinoinnista. Kirjassa selvitetään markkinoinnin käsite ja merkitys, markkinointitutkimuksen periaatteet sekä markkinoinnin kilpailuvälineet, kuten tuote, hinta, laatu, mainonta, henkilökohtainen myyntityö, myynninedistämis- ja suhde toiminta sekä saatavuuskysymykset. Teoksessa käsitellään myös markkinoinnin organisointia, suunnittelua, toteutusta ja valvontaa sekä markkinointimen oeriaatteita. Kirjan runkona on kokonaisvaltaisuutta korostava markkinointimix-käsite. Kirjan loppuun on koottu lähes 200 markkinoinnin keskeistä käsitettä selityksineen.

Markkinointioppi on tarkoitettu ensisijaisesti kauppakorkeakoulujen ylioppilas- ja opisto-osastoille. Se sopii myös kauppakoululuille markkinoinnin peruskirjaksi sekä käsikirjaksi käytännön liike-elämälle.

* Kuvausteksti saattaa koskea teoksen toista versiota. Kuvauksessa mainitut yksityiskohdat, kuten mahdolliset oheistuotteet, eivät välttämättä ole osa valitsemaasi teosta. Valitsemasi teoksen tarkat tiedot löytyvät alla olevasta ominaisuusluettelosta.

☎ 040 541 9287 (arkisin klo 8-15)
Copyright © Finlandia Kirja