Ville Voipio : Mediasta dataan : mediatoimistoyhteistyön käsikirja
Alkaen 17,00 €
Varastossa
Vain %1 jäljellä
SKU
P-MEDI-7B6104
Median ostaminen on muuttunut perusteellisesti. Yhteinen nimittäjä uudessa ajassa on data. Se saa lukuisat eri kanavat pelaamaan yhteen ja kontaktoinnin osumaan parhaimmillaan taianomaisesti kohderyhmään siellä, missä tämä kulloinkin liikkuu.
Perinteiset mediasuunnitelmat ja ajolistat jäävät pois. Strategisella tasolla brändistrategioiden ohi ovat ajamassa asiakkuusmarkkinoinnin näkökulma ja asiakaskokemusta nuotittavat triggerit polkuineen.
Toukokuussa 2017 ilmestyvä Mediasta dataan soveltuu sekä alan tulokkaalle että uusia ajatuksia hakevalle konkarille.
Perinteiset mediasuunnitelmat ja ajolistat jäävät pois. Strategisella tasolla brändistrategioiden ohi ovat ajamassa asiakkuusmarkkinoinnin näkökulma ja asiakaskokemusta nuotittavat triggerit polkuineen.
Toukokuussa 2017 ilmestyvä Mediasta dataan soveltuu sekä alan tulokkaalle että uusia ajatuksia hakevalle konkarille.
* Kuvausteksti saattaa koskea teoksen toista versiota. Kuvauksessa mainitut yksityiskohdat, kuten mahdolliset oheistuotteet, eivät välttämättä ole osa valitsemaasi teosta. Valitsemasi teoksen tarkat tiedot löytyvät alla olevasta ominaisuusluettelosta.
| Tuoteryhmä | |
|---|---|
| Tekijä | Ville Voipio |
| Teoksen nimi | Mediasta dataan : mediatoimistoyhteistyön käsikirja |
| SKU | P-MEDI-7B6104 |
| Avainsanat | markkinointi, mainonta, asiakassuhde, palvelut, yritykset, yhteistyö, markkinointiviestintä, mainostoimistot, asiakkuus, digitalisaatio, digitaalinen markkinointi, mainostajat, mediatoimistot |
