Virpi Tiili : Harhaanjohtava mainonta : markkinaoikeudellinen tutkimus mainonnan totuusperiaatteen sisällöstä = Deceptive advertising : a study of the truthfulness principle in advertising from the point of view of market law

12,50 €
Varastossa
Vain %1 jäljellä
SKU
1244059
Katso kaikki vaihtoehdot
Tämä tiivistelmä on luotu tekoälyn avulla. Tämä ominaisuus on vielä kehitysvaiheessa, mutta se pyrkii tarjoamaan tiivistettyä ja helposti ymmärrettävää tietoa tuotteista.
Fiki-maskotti

Virpi Tiilin teos tarkastelee harhaanjohtavaa mainontaa ja mainonnan totuusperiaatteen oikeudellista sisältöä markkinaoikeuden näkökulmasta.

Lisätietoja
Tuoteryhmä
TekijäVirpi Tiili
Teoksen nimiHarhaanjohtava mainonta : markkinaoikeudellinen tutkimus mainonnan totuusperiaatteen sisällöstä = Deceptive advertising : a study of the truthfulness principle in advertising from the point of view of market law
SijaintiPaikallisvarasto Lähetetään seuraavana arkipäivänä
KustantajaAkateeminen kirjakauppa jakaja
Painovuosi1979
Painos1
SidontaSidottu kansipaperein (kovakantinen)
SivumääräXXVIII 431
Kielisuomi
SarjaSuomalaisen lakimiesyhdistyksen julkaisuja. A-sarja n:o 138
ISBN9518550093
KuntoHyvä (K3)
Kansipaperin kuntoPientä kulumaa
MuutaHieman kulumaa reunoilla ja kulmissa, selkämyksessä hieman vinoutta
SKU1244059
Korkeus (mm)235
Syvyys (mm)170
Paksuus (mm)27
Paino (g)868
VerokantaALV 14 %
☎ 040 541 9287 (arkisin klo 8-15)
Copyright © Finlandia Kirja