Yhdessä parempaa pedagogiikkaa : interaktiivisuus opetuksessa ja oppimisessa
Alkaen 5,00 €
Varastossa
Vain %1 jäljellä
SKU
P-YHDE-38CD68

Vuorovaikutteinen opetus on tutkitusti tehokas keino parantaa oppimistuloksia ja kehittää yhteistyö- sekä ongelmanratkaisutaitoja. Tämä kirja esittelee uusia toimintamalleja ja ajankohtaista tutkimustietoa pedagogiikan kehittämiseen interaktiivisuuden keinoin.
Opetuksen vuorovaikutteisuuden on todettu parantavan oppimistuloksia. Myös työelämässä tarvitaan yhteistyö- ja ongelmanratkaisutaitoja, joita interaktiivinen opetus rakentaa. Kuitenkin opettajat tekevät työtään vielä melko yksin ja opiskelijoiden voimavaroja hyödynnetään riittämättömästi.
Tämä kirja tarjoaa uusia yhteistyön malleja ja interaktiivisia käytänteitä opetuksen ja oppimisen laadun parantamiseksi. Kirja sisältää myös uutta tutkimustietoa sekä ajankohtaisia näkökulmia oppimisen edistämiseksi vuorovaikutuksessa.
Kirja soveltuu kaikille opetuksen kehittämisestä kiinnostuneille opettajille, rehtoreille ja koulutuksen järjestäjille. Toimintamalleja voidaan hyödyntää varhaiskasvatuksesta aikuiskoulutukseen.
Tämä kirja tarjoaa uusia yhteistyön malleja ja interaktiivisia käytänteitä opetuksen ja oppimisen laadun parantamiseksi. Kirja sisältää myös uutta tutkimustietoa sekä ajankohtaisia näkökulmia oppimisen edistämiseksi vuorovaikutuksessa.
Kirja soveltuu kaikille opetuksen kehittämisestä kiinnostuneille opettajille, rehtoreille ja koulutuksen järjestäjille. Toimintamalleja voidaan hyödyntää varhaiskasvatuksesta aikuiskoulutukseen.
* Kuvausteksti saattaa koskea teoksen toista versiota. Kuvauksessa mainitut yksityiskohdat, kuten mahdolliset oheistuotteet, eivät välttämättä ole osa valitsemaasi teosta. Valitsemasi teoksen tarkat tiedot löytyvät alla olevasta ominaisuusluettelosta.
| Tuoteryhmä | |
|---|---|
| Muut tekijät | Päivikki Jääskelä |
| Teoksen nimi | Yhdessä parempaa pedagogiikkaa : interaktiivisuus opetuksessa ja oppimisessa |
| SKU | P-YHDE-38CD68 |
| Avainsanat | interaktiivisuus, vuorovaikutus, yhteistyö, pedagogiikka |
