Yrityskuvia : kolme yhteisöviestinnän tutkimusta yhteisökuvan, palvelun laadun, markkinoinnin ja strategiavalintojen yhteyksistä

15,00 €
Varastossa
Vain %1 jäljellä
SKU
P-YRIT-0D1780
Katso kaikki vaihtoehdot
Tämä tiivistelmä on luotu tekoälyn avulla. Tämä ominaisuus on vielä kehitysvaiheessa, mutta se pyrkii tarjoamaan tiivistettyä ja helposti ymmärrettävää tietoa tuotteista.
Fiki-maskotti

Yrityskuvat, viestintästrategiat ja markkinoinnin merkitys yritysten menestykseen tarkastellaan kolmen tutkimuksen kautta tässä perusteellisessa teoksessa.

Lisätietoja
Tuoteryhmä
Muut tekijätJaakko Lehtonen & Virpi Haverinen ym.
Teoksen nimiYrityskuvia : kolme yhteisöviestinnän tutkimusta yhteisökuvan, palvelun laadun, markkinoinnin ja strategiavalintojen yhteyksistä
SKUP-YRIT-0D1780
Avainsanatmarkkinointi, palvelut, yritykset, matkailu, kilpailukyky, mielikuvat, viestintä, markkinointiviestintä, organisaatiot, matkailukohteet, imago, tutkimusmenetelmät, strateginen suunnittelu, yhteisöviestintä, yrityskuva, yhteisöt, suhdemarkkinointi, strategiat, sidosryhmät, ulkoinen viestintä, yritysviestintä, föreställningar (uppfattningar), kommunikation, organisationer, företag, strategier, organisationskommunikation, Image, marknadsföring, forskningsmetoder, marknadskommunikation, gemenskaper, strategisk planering, turism, tjänster (service), konkurrenskraft, företagskommunikation, resmål, sisäinen viestintä, intern kommunikation, extern kommunikation, relationsmarknadsföring, intressentgrupper, företagsbild
☎ 040 541 9287 (arkisin klo 8-15)
Copyright © Finlandia Kirja