Marketing, Advertising
Shop By
- Regis McKenna : Total access : giving customers what they want in an anytime, anywhere world€5.50Discount price €4.50
- Vuoden huiput 1989 : parasta suomalaista mainontaa ja graafista suunnittelua€16.00Discount price €14.00
- Anne Stenros : Design revoluutio : yrityksen muotoilustrategia estetiikan aikakaudella€53.00Discount price €47.50
- Tuula-Riitta Markkanen : Yrityksen identiteetin johtaminen : tulkintaa, viestintää ja sitoutumistaFrom €13.00Discounted options
- Asko Siukosaari : Mainostoimisto : Yhteysmies, mainonnan tekemisen prosessi, mainostaja€4.50Discount price €4.00
- Edward Allen Toppel : Zen in the Markets - Confessions of a Samurai Trader€58.00Discount price €46.50
- Cor Molenaar : The Future of Marketing - Practical Strategies for Marketers in the Post-internet Age€26.00Discount price €20.50
- Robert Durö : Markkinointisodan keinot : miten kilpailijat voitetaan markkinoista käytävässä taistelussaFrom €8.00Discounted options
- Robin Wight : Päivä jona siat kieltäytyivät tulemasta kaukalolle : mainonta ja kuluttajan vallankumousFrom €4.00Discounted options